Zasoby mieszkaniowe
Dział administracji i nadzoru właścicielskiego prowadzi działalność w zakresie :
- konserwacji, eksploatacji i remontów w administrowanych budynkach komunalnych,
- usuwania awarii wod-kan, c.o., elektrycznych w administrowanych budynkach,
- dokonywania przeglądów okresowych polegających na sprawdzeniu stanu technicznego budynków,
- rozpatrywania podań o remonty lokali najemców, uzgodnienia zakresu prac remontowych wykonywanych przez najemcę
- wydawania pozwoleń na instalowanie pieców gazowych c.o. w lokalach komunalnych,
- przygotowania i prowadzenia przetargów na roboty remontowe,
- montażu, wymiany wodomierzy, ciepłomierzy w lokalach komunalnych,
- odczytywania dwa razy w roku stanu wodomierzy w budynkach komunalnych,
- przygotowania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
- przygotowania dokumentacji przetargowych na wynajem lokali użytkowych,
- prowadzenia spraw związanych z zasiedleniem i zamianą lokali mieszkalnych,
- przygotowania dokumentacji celem wnoszenia pozwów do sądu o eksmisję i zapłatę wobec dłużników,
- administrowania lokalami komunalnymi znajdującymi się w zasobach nieruchomości stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych,
- reprezentowania Gminy – jako pełnomocnik właściciela lokali komunalnych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych we wszelkich sprawach dotyczących utrzymania i administrowania tymi zasobami – stosownie do posiadanych udziałów we współwłasności danej nieruchomości.