Obsługa lokali komunalnych

600 434 444

Awarie wodno-kanalizacyjne

600 899 628

606 973 490

Kontakt mailowy

sekretariatatzgk-konstancin [dot] pl

22 48 43 500

bip

REKLAMACJE I ODCIĘCIE WODY

 

REKLAMACJE

Odbiorca ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczącej ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za usługi.

Reklamacje, o których mowa wnoszone są na piśmie osobiście przez zainteresowanego w siedzibie Dostawcy, listem poleconym lub za pomocą poczty elektronicznej i rozpatrywane są przez  Dostawcę.

Dostawca zobowiązany jest do powiadomienia zainteresowanego o sposobie załatwiania reklamacji w terminie 14 dni od daty wpływu.

Termin ten, może ulec przedłużeniu, jeżeli istnieje konieczność przeprowadzania szczegółowego postępowania wyjaśniającego, nie dłużej jednak niż 30 dni.

ODCIĘCIE WODY

Odbywa się na podstawie Ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.