Załatw sprawę

Załatw sprawę

Aktualizacja danych

Aktualizacja adresu e-mail oraz numeru telefonu:

- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia nowego oświadczenia na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (szczegóły: wnioski i formularze do pobrania)

 

Aktualizacja adresu korespondencyjnego:

- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia wniosku o zmianę adresu do korespondencji (szczegóły: wnioski i formularze do pobrania)

 

Aktualizacja adresu poboru:

- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia dokumentu potwierdzającego zmianę adresu poboru/adresu lokalizacji wodomierza (np. nadanie numeru porządkowego działki)

 

Zmiany mogą być dokonane tylko w formie pisemnej. W przypadku zmiany adresu (adresu e-mail), bez powiadomienia Dostawcy, wszelkie pisma i faktury wysłane na wskazany wcześniej adres i nieodebrane, pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży: 22 48 43 518, (519), (520); fakturyat[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl

Co mówi twoja faktura

W razie pytań odnośnie odczytów prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży 22 48 43 518, (519), (520); fakturyat[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl

W razie pytań odnośnie płatności prosimy o kontakt z Działem Rozliczeń 22 48 43 521, (522)

Formy płatności

Każdy Odbiorca ma przypisany swój indywidualny numer konta bankowego widoczny na fakturze. 

W siedzibie ZGK przy ul. Wareckiej 22 przyjmujemy płatności jedynie kartą płatniczą.

Istnieje możliwość opłaty przelewem lub gotówką bez prowizji w Banku Spółdzielczym w Piasecznie w Punkcie Kasowym w Konstancinie – Jeziornie przy ul. Piaseczyńskiej 77.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży 22 48 43 518, (519), (520); fakturyat[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl

Jak założyć podwodomierz

Wniosek o wydanie zgody na montaż dodatkowego wodomierza(podwodomierza)

W pierwszej kolejności Odbiorca musi wystąpić z wnioskiem o wydanie zgody na podwodomierz (z załącznika). Następnie Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie–Jeziornie po ocenie danego przypadku wydaje zgodę, w której są wszelkie warunki oraz zastrzeżenia dotyczące montażu podwodomierza.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie–Jeziornie nie montuje „podwodomierzy” mierzących wodę bezpowrotnie zużytą. Koszty eksploatacji wodomierza mierzącego pobór wody bezpowrotnie zużytej ponosi Odbiorca.

Opłata za wodę przeznaczoną do podlewania ogrodu lub trawnika będzie naliczana zgodnie z obowiązującą taryfą.

Opłata za plombowanie podwodomierza pobierana jest zgodnie z cennikiem.  

Wodomierze - Odczyty

Wodomierze posiadają nakładki radiowe, które pozwalają na zdalne odczyty. Odczyty wodomierzy dokonywane są w okresach miesięcznych, dwumiesięcznych lub kwartalnych w zależności od możliwości Dostawcy.

Wodomierze główne, które utraciły okres legalizacji są wymieniane przez pracowników Zakładu lub firmę działającą na zlecenie Zakładu.

Zasady rozliczania

Odbiorca zobowiązuje się dokonywać zapłaty z tytułu korzystania z usług w terminie określonym w fakturze, wynoszącym nie mniej niż 14 dni od daty wystawienia faktury.

W przypadku nieuiszczenia należności w terminie określonym w fakturze Dostawca naliczy odsetki ustawowe za opóźnienie, a Odbiorca zobowiązany jest do ich zapłacenia.

Ustala się, że wniesione opłaty będą zaliczane w pierwszej kolejności na spłatę najdawniej wymaganych należności.

Za dzień zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy lub do kasy Dostawcy.

W przypadku nadpłaty zalicza się ją na poczet przyszłych należności lub na żądanie Odbiorcy, zwraca się ją w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku w tej sprawie.


Adres źródłowy: https://www.zgk-konstancin.pl/page/zalatw-sprawe

Załączniki
  • [0] https://www.zgk-konstancin.pl/modules/contrib/spamspan/image.gif
  • [1] https://www.zgk-konstancin.pl/modules/contrib/spamspan/image.gif
  • [2] https://www.zgk-konstancin.pl/modules/contrib/spamspan/image.gif