Załatw sprawę
Załatw sprawę
Aktualizacja adresu e-mail oraz numeru telefonu:
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia nowego oświadczenia na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (szczegóły: wnioski i formularze do pobrania)
Aktualizacja adresu korespondencyjnego:
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia wniosku o zmianę adresu do korespondencji (szczegóły: wnioski i formularze do pobrania)
Aktualizacja adresu poboru:
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia dokumentu potwierdzającego zmianę adresu poboru/adresu lokalizacji wodomierza (np. nadanie numeru porządkowego działki)
Zmiany mogą być dokonane tylko w formie pisemnej. W przypadku zmiany adresu (adresu e-mail), bez powiadomienia Dostawcy, wszelkie pisma i faktury wysłane na wskazany wcześniej adres i nieodebrane, pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży: 22 48 43 518, (519), (520); faktury[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl
W razie pytań odnośnie odczytów prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży 22 48 43 518, (519), (520); faktury[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl
W razie pytań odnośnie płatności prosimy o kontakt z Działem Rozliczeń 22 48 43 521, (522)
Każdy Odbiorca ma przypisany swój indywidualny numer konta bankowego widoczny na fakturze.
W siedzibie ZGK przy ul. Wareckiej 22 przyjmujemy płatności jedynie kartą płatniczą.
Istnieje możliwość opłaty przelewem lub gotówką bez prowizji w Banku Spółdzielczym w Piasecznie w Punkcie Kasowym w Konstancinie – Jeziornie przy ul. Piaseczyńskiej 77.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży 22 48 43 518, (519), (520); faktury[2][1][0]zgk-konstancin [dot] pl
Wniosek o wydanie zgody na montaż dodatkowego wodomierza(podwodomierza)
W pierwszej kolejności Odbiorca musi wystąpić z wnioskiem o wydanie zgody na podwodomierz (z załącznika). Następnie Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie–Jeziornie po ocenie danego przypadku wydaje zgodę, w której są wszelkie warunki oraz zastrzeżenia dotyczące montażu podwodomierza.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie–Jeziornie nie montuje „podwodomierzy” mierzących wodę bezpowrotnie zużytą. Koszty eksploatacji wodomierza mierzącego pobór wody bezpowrotnie zużytej ponosi Odbiorca.
Opłata za wodę przeznaczoną do podlewania ogrodu lub trawnika będzie naliczana zgodnie z obowiązującą taryfą.
Opłata za plombowanie podwodomierza pobierana jest zgodnie z cennikiem.
- Oświadczenie zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną
- Protokół z odczytu wodomierzy
- Protokół z wymiany podwodomierza
- Wniosek o rozwiązanie umowy
- Wniosek o uzgodnienie projektu technicznego
- Wniosek o wydanie informacji dotyczącej przyłączenia do sieci wod-kan
- Wniosek o wydanie protokołu odbioru przyłączy wod-kan
- Wniosek o wydanie warunków przyłączenia
- Wniosek o wydanie zgody na montaż dodatkowego wodomierza(podwodomierza)
- Wniosek o wystawienie duplikatu faktury
- Wniosek o zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzenie ścieków
- Wniosek o zgłoszenie do odbioru przyłącza wod-kan
- Wniosek o zgłoszenie do wykonania przyłącza wod-kan
- Wniosek o zmianę adresu do korespondencji
- Zgoda współwłaściciela na podpisanie i odbiór umowy
Wodomierze posiadają nakładki radiowe, które pozwalają na zdalne odczyty. Odczyty wodomierzy dokonywane są w okresach miesięcznych, dwumiesięcznych lub kwartalnych w zależności od możliwości Dostawcy.
Wodomierze główne, które utraciły okres legalizacji są wymieniane przez pracowników Zakładu lub firmę działającą na zlecenie Zakładu.
W przypadku nieuiszczenia należności w terminie określonym w fakturze Dostawca naliczy odsetki ustawowe za opóźnienie, a Odbiorca zobowiązany jest do ich zapłacenia.
Ustala się, że wniesione opłaty będą zaliczane w pierwszej kolejności na spłatę najdawniej wymaganych należności.
Za dzień zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy lub do kasy Dostawcy.
W przypadku nadpłaty zalicza się ją na poczet przyszłych należności lub na żądanie Odbiorcy, zwraca się ją w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku w tej sprawie.